Korvaus- ja Hyvityskäytäntö


TUOTTEIDEN TOIMITUSEHDOT
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Tilauksesta tulee sitova kun, asiakas lähettää tilauksen FeelShape Group Oy:lle ja kun FeelShape Group Oy on vahvistanut asiakkaan tekemän tilauksen.

Tilattujen tuotteiden omistusoikeus säilyy FeelShape Group Oy:llä siihen asti, kun tuote on kokonaan maksettu.

Tuotteiden ja palvelujen hinnat määräytyvät kulloinkin voimassaolevan hinnaston mukaisesti. FeelShape Group Oy pidättää oikeuden hinnaston muutoksiin.

Palvelussa maksun voi suorittaa ainoastaan FeelShape Group Oy:n kulloinkin hyväksymillä maksutavoilla.

Tuotteen luovutuksen yhteydessä vaaranvastuu tuotteen katoamisesta tai vioittumisesta siirtyy asiakkaalle. Vaaranvastuu kuljetuskaupassa siirtyy luovuttaessa tuote kuljettajalta, rahdinkuljettajalta tai muulta toimituksen suorittamiseen määrätyltä henkilöltä tai yhteisöltä asiakkaan hallintaan.
Toimitus katsotaan tapahtuneeksi, vaikka asiakas ei olisi paikalla tuotetta luovuttaessa.

FeelShape Group Oy vastaa omistamiensa tuotteiden virheettömyydestä voimassaolevan lainsäädännön mukaisesti. Asiakkaan valinnan mukaan toimitettu tuote voidaan vaihtaa tai tuotteen virhe voidaan korjata. Mikäli korjaustoimenpide osoittautuu mahdottomaksi FeelShape Group Oy pidättää oikeuden kieltäytyä valitusta korjaustoimenpiteestä tai aiheuttaa kohtuutonta vaivaa muihin korjaustoimenpiteisiin verrattuna. Asiakkaalla on valintansa mukaan oikeus vaatia hinnanalennusta tai kaupan purkua mikäli virhettä ei ole mahdollista tai suositeltavaa korjata, mikäli virhe on olennainen.

FeelShape ei vastaa mistään välillisistä, välittömistä tai epäsuorista vahingoista, ellei pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu.


DIGITAALISTEN PALVELUIDEN PERUUTTAMISOIKEUS
Asiakkaalla digitaalisten palvelujen (mm. Verkkovalmennukset) osalta 14 päivän peruuttamisaika lasketaan kyseistä palvelua koskevan sopimuksen tekemisestä.

Jos palvelun toimittaminen aloitetaan asiakkaan suostumuksin ennen peruuttamisoikeudelle varatun ajan kulumista, ei asiakkaalla kuitenkaan ole peruuttamisoikeutta siinä tapauksessa. Kun asiakkaan käyttäjätunnuksille luodaan käyttöoikeudet verkkovalmennukseen ja asiakas voi aloittaa verkkovalmennuksen käytön, palvelun toimittaminen katsotaan aloitetuksi.

TAVAROIDEN PALAUTTAMISOIKEUS
14 päivän palautusoikeus lasketaan Tavaroiden (mm. liikuntavälineet, painotuotteet, vaatteet) osalta kun tavara on vastaanotettu tai toimitus on asiakkaan noudettavissa.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksen saatuamme hyvitämme asiakkaan tilille tuotteen hinnan sekä toimituskulut edullisimman vakiotoimitustavan mukaisesti. Jos kyseessä on kuitenkin suurikokoinen tai painava tuote, jonka kuljettaminen vaatii erikoiskuljetusta, ylimääräiset kuljetuskulut ovat asiakkaan vastuulla. Tämä koskee myös kuljetuksen lisäpalveluita, jotka asiakas on tilannut toimituksen yhteyteen, esimerkiksi kotiinkuljetus.
Palauttamisoikeus ei koske sinetöitynä toimitettuja tuotteita, joiden sinetti on rikottu (mm. lisäravinteet).

Kummankin osapuolen on palautettava vastaanottamansa suoritus, mikäli sopimus peruutetaan.

Virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on ilmoitettava 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta osoitteeseen info@feelmama.fi.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.